Donker

why did Epic ruin random duos... 😔 

Abonneren
Weergaven 2,6 mln.
98% 25 566 356

I miss moments like these back in chapter 1...
#fortnite #shorts #sypherpk

Games

Gepubliceerd op

 

26 feb. 2021

Delen:

:

Download:

Bezig met laden.....

Toevoegen aan:

Favorieten
Later bekijken
Reacties 100   
skittle wittle pay
skittle wittle pay 8 uur geleden
Holy man really good work on the weight loss
Jack Deane
Jack Deane Dag geleden
thats not randumb thats the guy you met in season 4 i think
Dark
Dark 3 dagen geleden
lmaooo
ツPATEL ツツARYA ツ
ツPATEL ツツARYA ツ 3 dagen geleden
That not random dous you he invited you?
MBmeester
MBmeester 3 dagen geleden
What did the kid say Just before sypher starts laughing?
Poonam Nerkar
Poonam Nerkar 5 dagen geleden
That was in ch2
SambaTheGamer
SambaTheGamer 6 dagen geleden
Lol😂🤣
Dipesh Menon
Dipesh Menon 7 dagen geleden
That kid is innocent and would make fortnite fun again
muhammad- habib-ur-rehman
Hahaha
Panathas Gr
Panathas Gr 10 dagen geleden
Dominic ❤️
Edan Caldera
Edan Caldera 16 dagen geleden
Hahahhahah
PIGBLOX 77
PIGBLOX 77 16 dagen geleden
Wdym that's what's good about duos
BULBULONY
BULBULONY 16 dagen geleden
His bouncer is better
FaZe_ Aspect
FaZe_ Aspect 20 dagen geleden
Boom
Noah Rotenstreich
Noah Rotenstreich 21 dag geleden
Who is watching this with 69k likes
Jaiveer Singh
Jaiveer Singh 22 dagen geleden
when he used to be fat
Asocial golden
Asocial golden Maand geleden
hi lol
Richard Lee
Richard Lee Maand geleden
Hahaha
Matr
Matr Maand geleden
Aww thats so wholesome.
Blake Ernde
Blake Ernde Maand geleden
Lol
Stephanie Raghunandan
Stephanie Raghunandan Maand geleden
😂😂😂
Weeb person
Weeb person Maand geleden
down bad
The LitN!t
The LitN!t Maand geleden
Can anyone tell me which vid this is?
Spazzie McGee
Spazzie McGee Maand geleden
Fortnite is shit
Rawad Bahlawan
Rawad Bahlawan 23 dagen geleden
@Dashxr- just being an idiot on the internet
Dashxr-
Dashxr- 23 dagen geleden
Why are you here man if you don’t like Fortnite?
Rawad Bahlawan
Rawad Bahlawan 27 dagen geleden
Man I really do not see the point in this
Ashx
Ashx Maand geleden
That wasn’t random duos but ok
husam berbash
husam berbash Maand geleden
Wholesomeness
Ruth Serra
Ruth Serra Maand geleden
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎☺☺☺
Juixie
Juixie Maand geleden
Hi
eletrix
eletrix Maand geleden
Haha dominic bro cypher:do you have a bouncer. Dominic: oh,yeah then he dies the emote bouncer😂
DangerousDan1995
DangerousDan1995 Maand geleden
It would be my ultimate dream to have a game with sypherpk one of these day been an fan of his for a long time
W4fflez
W4fflez Maand geleden
🥺🥺🥺
Stephanie Mcilwee
Stephanie Mcilwee Maand geleden
Cool
Tamilselvan Tamilselvan
What game is this
Deep on 30fps
Deep on 30fps Maand geleden
Funny
Jordan Chavira
Jordan Chavira Maand geleden
Let’s bounce
X̶s̶l̶o̶p̶e̶y̶ ツ
I’m so confused how is this kid getting in a skilled base match with sypherpk is he that cracked🧐
Rui Rodrigues
Rui Rodrigues Maand geleden
Sipher
mahlet yohannes
mahlet yohannes Maand geleden
Diaper Big Time vapor
Kalob Rimmer
Kalob Rimmer Maand geleden
Wdym this is perfect
Ashe Brotherz
Ashe Brotherz Maand geleden
The good ol days
ItsNickGames
ItsNickGames Maand geleden
he did have it tho
EPIC PLAYZ
EPIC PLAYZ Maand geleden
This is the worst game ever
DarkJGaming
DarkJGaming Maand geleden
Ngl he do be bouncin doe
EpicDex
EpicDex Maand geleden
Why did you ruin fortnite
Hydro XModzN17
Hydro XModzN17 Maand geleden
Awee my heart
Son Gohan
Son Gohan Maand geleden
Finally a fortnite NLblockr that doesn't post cringe
Juan Cena
Juan Cena Maand geleden
I don’t play fortnite how did they ruin them?
Kyeran Gardiner
Kyeran Gardiner Maand geleden
Get the emote and hop hop hop away
Kyeran Gardiner
Kyeran Gardiner Maand geleden
Bouncey Bouncey I'm having such a great time
Absolute Garbage
Absolute Garbage Maand geleden
epic didnt the community did
Ravi Shaw
Ravi Shaw Maand geleden
You are gay
Justgaming HD
Justgaming HD Maand geleden
nonce
purple guy [william afton]
They didnt ruin it the sweats did anything remotely fun they cry about it and want it gone We cant have fun moments like this cause some kid on twitter begs epic to vault this or that cause they know nobody's gonna notice they're existence without being annoying af
zyxxavier darang
zyxxavier darang Maand geleden
its da bouncer emote
14Meme Boy
14Meme Boy Maand geleden
This is soo adorable
Audric hi
Audric hi Maand geleden
That kid sound friendly
brian stec
brian stec Maand geleden
Because someone with your skill could get into a lobby of completely new players and destroy the lobby and make them feel like they could never reach your level so why even play... Think about this as you go into lobbies destroying everyone
vybin1-_-
vybin1-_- Maand geleden
Fortnite is just trash
Mecho
Mecho Maand geleden
That kid take it seriously XD
Henry Amore
Henry Amore Maand geleden
this was from chpt2 season 4 last season thats not that long ago
Reignkings 12
Reignkings 12 Maand geleden
Umm epic ruins lots of things
Crimatics
Crimatics Maand geleden
Epic ruined everything not just that
Marcos I Hurtado
Marcos I Hurtado Maand geleden
Your favor for the night there
Marcos I Hurtado
Marcos I Hurtado Maand geleden
You're good at fortnite
The Boys
The Boys Maand geleden
Syphers laugh is awesome
Marc Sigl
Marc Sigl Maand geleden
Y can’t u ramdom duo anymore?
DLoWUltralak
DLoWUltralak Maand geleden
My epic is DLoWs_Cousin on PS4
DLoWUltralak
DLoWUltralak Maand geleden
Can you add me
DLoWUltralak
DLoWUltralak Maand geleden
Hi
UpsideDownSign
UpsideDownSign Maand geleden
Dumb
Kiwo
Kiwo Maand geleden
How did they ruin random duos?
Duck duck gang
Duck duck gang Maand geleden
Lol
TheMuffinMan
TheMuffinMan Maand geleden
People still play this game...
_Maverick503
_Maverick503 Maand geleden
What happened to duos? I haven’t played in a year
Dorothy Fisher
Dorothy Fisher Maand geleden
🤷🤷🤷🤷🤷🤷
bigCOW12
bigCOW12 Maand geleden
They didnt ruin it that right there is the best duo partner you can get now a days
StoppedEmu67
StoppedEmu67 Maand geleden
wdym “why did epic ruin random duos”
Lumen_Colby
Lumen_Colby Maand geleden
🤣🤣🤣
RAGEinthetrap
RAGEinthetrap Maand geleden
Imagine still playing fortnite like come on people there so much better games out there 🤦‍♂️
Shpligaphlorp Is da best
Let me know when you find them
Kathy Jarvis
Kathy Jarvis Maand geleden
I just watched this vid
Sack of Doobs
Sack of Doobs Maand geleden
Why play fortnite when you can play warzone? Just sayin...
Sack of Doobs
Sack of Doobs Maand geleden
@Shpligaphlorp Is da best yeah warzone..
Shpligaphlorp Is da best
Because ones better
GD, Livuna
GD, Livuna Maand geleden
Well let's rs the bouncer dance lmao
VulpesG
VulpesG Maand geleden
Bro it's fortnite, the game got ruined in 2017 💀
ShadowTiger52
ShadowTiger52 Maand geleden
is that a fire trap in season 5
Bryan Games
Bryan Games Maand geleden
Invite plz I want to see him
Swirly :o
Swirly :o Maand geleden
Hol up that is chapter 2 season 4 cause at the end you can see stark industries mountain
Clipped by Omarie
Clipped by Omarie Maand geleden
Wait how did they ruin it
Aaron Watt
Aaron Watt Maand geleden
Cute
xXTye GachaXx
xXTye GachaXx Maand geleden
😂
LoVe WeAd
LoVe WeAd Maand geleden
Nie dziala. Sprawdzilem
Swampii
Swampii Maand geleden
how did they ruin random duos??
jomjom the potato
jomjom the potato Maand geleden
Nobody care Sub 2 noahsnoah btw
Racing Yamaha
Racing Yamaha Maand geleden
Hahahahahahah
Moldy
Moldy Maand geleden
What is this garbage game?
dat boi
dat boi Maand geleden
I forgot they took the fire trap from stw and put it in battle royal
Pham
Pham Maand geleden
Yo
Le Barns
Le Barns Maand geleden
Bro, still playing fortnite, pls just stop. It's cringe
Andrewthepro321
Andrewthepro321 Maand geleden
Hay that’s not nice he is a kid
Mr.Miyagii _-
Mr.Miyagii _- Maand geleden
Because Epic is dumb
VeeRBesTClaN
VeeRBesTClaN Maand geleden
Bounce
Asa Morecraft
Asa Morecraft Maand geleden
First take the epic out of their name then you’ll know why:/
Asa Morecraft
Asa Morecraft Maand geleden
@Shpligaphlorp Is da best bruh I mean take the epic out of epic games 🤦‍♂️
Shpligaphlorp Is da best
There’s no epic in the name sypherpk😐
Volgende
Bijdehandjes #2
22:15
Weergaven 412K
The Ultimate GTA V Stunt Race!
10:22
DANCE 🕺🎵
00:17
Weergaven 897K
1000 People Build 10 Countries!
09:59
NBA "0 IQ" MOMENTS
09:47
Weergaven 102K
i got a new car!
00:32
Weergaven 451K
Bijdehandjes #2
22:15
Weergaven 412K
LITMANEN MET KIJKERS!! 😍
12:48