Donker

Sadakatsiz 31. Bölüm (Sezon Finali) 

Abonneren
Weergaven 1,5 mln.
91% 10 000 872

Gepubliceerd op

 

2 jun. 2021

Delen:

:

Download:

Bezig met laden.....

Toevoegen aan:

Favorieten
Later bekijken
Reacties 0   
Sadakatsiz
Sadakatsiz 13 dagen geleden
💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗 🎵 Sadakatsiz müzikleri için: ingroov.es/sadakatsiz 🔊
Nevzat Erbey
Nevzat Erbey 24 minuten geleden
@alper yılmaz a8
alper yılmaz
alper yılmaz 20 uur geleden
Devamı gelicekmi acaba 🤔🤔
Nazire Akar
Nazire Akar 2 dagen geleden
8
Emirhan Tanrıverdi
Emirhan Tanrıverdi 5 dagen geleden
BERFİN
Loli Lopez Ruiz
Loli Lopez Ruiz 10 dagen geleden
Cansu hace en esta serie un papel muy complicado po culpa de un hombre que no la merece
Başak Mine Bunyak
Başak Mine Bunyak 16 minuten geleden
Cok sıkıcı bir sezon finali idi. Tek suçlu volkan ama başlarda! Öğrenen derin de 2. Suçlu. Dizinin tek masumu Asya
Güzide
Güzide 38 minuten geleden
Ya derin volkanın tanışması Asya’nın gönlü kurtarmasından iki yıl önce olması gerekmiyor mu yanlış mu hatırlıyorum
sümeyye güzel
sümeyye güzel Uur geleden
Bir gün gordugun adamla direk yatağa girersen başına gelenler az bile derin 🤪
Nur Alfa
Nur Alfa 2 uur geleden
56:43 Olur olur yeriz yeriz
Çiğdem YANLIŞLAR
Çiğdem YANLIŞLAR 2 uur geleden
Final olsaydi artık.. seneye daha neyi uzatacaklar.. herkes birbirini aldattı..
Sena Yıldız
Sena Yıldız 3 uur geleden
Derinin her davranışı farklı iticilikte volkanla beraber değilkende çok iticiymiş bu konuda pek değişmemiş
Sevgi Aber
Sevgi Aber 4 uur geleden
Ali'nin iki cümlesinden biri hadi oyun oynayalım çocuk diziye oyun oynamak için girmiş sanki 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Meleks İlhan
Meleks İlhan 4 uur geleden
#gunahlarin. Kiralicesi
Özge Aydilek
Özge Aydilek 8 uur geleden
son sahneye tepkim= başroller ölmez
Gülşah Üner
Gülşah Üner 8 uur geleden
Derinin hiç suçu yok hepsi pislik volkan yüzünden iki kadının da hayatını mahvetti
Özge Aydilek
Özge Aydilek 8 uur geleden
bahar ve melihin olayına çok şaşırdım
Özge Aydilek
Özge Aydilek 8 uur geleden
Derinin de metres olmayı kabul etmesi aşkına inandırmaya yetmiyor beni çok aşağılık biri ikisi de boşan öyle gel demeliydi derin madem boşanıcan boşan da gel bana demesi gerekirdi metres olmayı kabul etmeseydi derin suçsuz olurdu
Duru Yazıcı
Duru Yazıcı 9 uur geleden
Hımm fragman yoğ mu?! 🥺
Beyza Seyhan
Beyza Seyhan 7 uur geleden
Sezon finali yapti ya o yüzden yoğ
Feride
Feride 9 uur geleden
Benim anlamadığım bir şey var, ilk bölümlerde Asya Derin hakkında her şeyi biliyormuş da Derin Asya'yı tanımıyormuş gibi gösterdiler sezon finalindeyse Derin Asya'yı çoktandır tanıyormuş restoranda Asya'yla Volkan'ın evlilik yıldönümlerinde 2 metre ötesindeki masada oturmuş olarak gösterdiler. Yani ya en başından beri ailesinin öğrenmesini de hamileliği Asya'nın öğrenmesini de Derin bilinçli planlamıştı Asya Volkan'ı bıraksın diye ya da hikayede bariz bir kopukluk var bi karmaşık yani Derin karakteri istediğini alasıya kadar zekiymiş kurgulamış her şeyi de sonra mı kendini aklını fikrini kaybetmiş nolmuş anlamadım.
sümeyye güzel
sümeyye güzel 9 uur geleden
Hangi bebeğinden sonra derinle volkanın evde kavga edip tamamen iplerin kopması lazımdı asyayla gitmeleri çok sacma
Süreyya Süreyya
Süreyya Süreyya 10 uur geleden
Geçmişi çok uzatmışlar. Dizinin başında gösterseydiniz ya, böyle bana sıkıcı geldi
Funda Güngör
Funda Güngör 12 uur geleden
Çok kötüydü bu bölüm en kötüsüydü ya
B B
B B 14 uur geleden
Bu diziyi cok seviyorum. Derin'den cok gicik aliyorum. Kendisi gayri mesru olarak evli bir adamdan hamile kaldi ve hangi curretle millete ahlak dersi vermeye calisiyor. Cok seviyesiz bir karakter vede kafadan hasta. Hemen akil hastanesine yatmasi lazim.
Sinem Oslu
Sinem Oslu 19 uur geleden
peki ya volkanin arabayı gördüğünde hiç derin dememesi 🤔
CATGÖRLLL
CATGÖRLLL 19 uur geleden
Herkes farklı fikirde ama tabiki Volkanın şerefsizliği affedilmez ama ilk ilişkiye girdikten sonra ki pişmanlığını gördüm burdanda asyayı gerçekten sevdiğini anladım ama neden ayrılmamış derinden onu alnlıyamadım tabikide yaptığı şey asla 🙅 affedilmez
Sevita Bonita
Sevita Bonita 20 uur geleden
Asya rahmetli oldu mu olmadı mı sonunda ?
shotokan
shotokan 21 uur geleden
Volkan 🤬🤬🤮
hayhat hayhat
hayhat hayhat 21 uur geleden
Derinin ilk başta suçu yok, hepsi volkanın doyumsuzluğu, burada ilk Asya sonra derin mağdur, çocukları saymıyorum bile
--
-- 21 uur geleden
Alt yazi ne ya
Elanur Üçdal
Elanur Üçdal 22 uur geleden
uçurum sahnesini nasıl çektiler lan zaten sezon finalleri hep kötü olur finaller güzeldir
Ayşe Başak Gürel
Ayşe Başak Gürel 23 uur geleden
Aldatılan kadının öfkesi cehennem ateşinden beterdir ve hiç bir deniz o ateşi söndürmeye yetmez. Henüz bitmedi ben henüz kalemi elime almadım. Bu romanın son cümlesini ben yazacağım.
Kardelen Başak Özcan
Kardelen Başak Özcan 23 uur geleden
Dizinin diğer bölümleri final bölümünden çok daha iyiydi çok karışık ve de gereksiz bir bölümdü zaten bu olayları biliyorduk niye yeniden anlatıldı
•sofyirem's•
•sofyirem's• Dag geleden
Volkan'daki ilgi açlığı Derin'deki de gençlik enerjisi :(
zehra sarı
zehra sarı Dag geleden
Bahar sürekli Aliyi okuldan alıyor sldpdşşxşd
Safiye’nin Apartmanı
Dizi ara verdi diye üzülmeyin , etrafta fazlasıyla sadakatsiz göreceksiniz 🙋‍♂️
꧁Mrs ._. Chocolate꧂#saveralph
Sezon finali böyle mi olur be☹️
Asli Masucci
Asli Masucci Dag geleden
Bu dizinin cok once bitmesi gerekiyordu. O kacirilmalar, filan sacma sapan oldu.Baska bir hikayeyle sadakatsiz 2 yaparsaniz olur ancak.
ezel eze
ezel eze Dag geleden
Bu nasil hir final ucuza getirilmis izleyesim gelmedi cok sacma normal de daha heyecanli olurdu final cok kotuydu senarist hayirdir coronami oldun gardaş
Yılmaz Ailesi
Yılmaz Ailesi Dag geleden
Ünlü bir Müge Anlı sözü der ki: "Batsın sevgilin"
sedat OƼЧ1 Ч36 Ч38O
*hayatta kimsem yok annem karaciğer şirozu yardıma ihtiyacımız var annemin ilaçları yok yurtdışından almak zorundayız lutfen yardımcı olun...*
sadece sen
sadece sen Dag geleden
5 yıl öncesinde yeni hastaneyi kullanmaları çok saçma ve büyük hata. 😒
selda ataş
selda ataş Dag geleden
Baharın tek rolü Ali'yi okuldan almak senarist sevmiyor galiba
Selin ece Sarıkurt
bu kalp seni unutur mu? şarkısı çalınca ağlayan bir ben olamam dimi
hasret polat
hasret polat Dag geleden
Bu sezon degil
Zeliha Kün
Zeliha Kün Dag geleden
Asya 😪😪
Aybüke
Aybüke Dag geleden
Derinin akıllı olduğu zamanlar varmış
DuRuNa ilay #saveralph # hp çocuk filmi deil
İğrençsiniz insan tiksiniyor
Zeynep Yıldırım
Zeynep Yıldırım Dag geleden
Dizinin sonu bir sinema filmini andırıyor müthiş, müzik ve geçiş efektleri harika
Zeynep Yıldırım
Zeynep Yıldırım Dag geleden
Bölümün sonunda Allah cezanı versin volkan dedim. Net.
Serap //
Serap // Dag geleden
Bu Ali nin de tek derdi dron uçurmak.
Sevim Tellioğlu
Sevim Tellioğlu Dag geleden
İyrenç
Gulabat Bazarova
Gulabat Bazarova Dag geleden
Aşkımda var
🦍
🦍 Dag geleden
Hiç kimse ; Volki tolki; aSyAğĞ wOaHhhĞ😮
şevval
şevval Dag geleden
Maçakızı8'de de Bora'nın Nazlıya içindeki ateşi okyanusta söndürmez değil mi demesi... Senaristin Dilaracığım olduğu ne çok belli💚🖤♠️
Ahmet Kaan Çaça
Ahmet Kaan Çaça Dag geleden
Derin ve volkanın 2 yıllık ilişkisi vardı ve bunun sonunda asya gönülü kurtarmıştı ama bu bölümde ilk tanıştıkları zaman olarak gösteriyor nasıl bir mantık hatası bu
Aldila Gül Akdeniz
Senaristin yeni sezonda Derin ve Asya'yı nasıl sağ çıkaracağını merak edenler? Finale bisey biraksaydı keske. Abartı mı ? İzlerken dehset keyif aldım ben onemli olan buydu bence 🤣 yeni sezonu smdiden iple cekiyorum emeginize sağlık🙏🏻
Elif Subaşı
Elif Subaşı Dag geleden
Volkan hepimizin aşka sadakate olan inancını yerle bir ettin
u. s.
u. s. Dag geleden
Iki kadinin hayatini mahfetti, Hala asya diye bagriyo yaa sinir ediyo beni su adam
Agâh Beyoğlu
Agâh Beyoğlu Dag geleden
Gönülün çıt çıtlarını çıkarıp Derine mi taktınız
İrem Algun
İrem Algun Dag geleden
Derin e cok yazik Asya ya da...Volkan in kompleksleri ...
Sivana 4134
Sivana 4134 Dag geleden
Ay şu Sevgilim kelimesinden ne kadar midem bulandı, anlatamam...İğrenç...
Şeyma Biçerli
Şeyma Biçerli Dag geleden
Derin Volkan'la tanışmanın en başlarında Evli mi bekar mı olup olmadığını sormamış İlla parmakta Alyans mı görmek lazım çoğu evli erkekler alyans takmıyorlar Kimileri eşini rahatlıkla aldata bilmek için takmıyor kimileri de işleri Zorlu iş yük taşımak gibi İş kazasına Mahal vermemek için takmıyorlar bir de ikinci kadın hep ilk kadına o kadın diye hitap ediyor Halbuki bir baksa o kadın diye hitap edilmesi gereken kendisi🤣
HülyaMMM
HülyaMMM Dag geleden
Volkan seni şu bölümde daha nefret ettim bu biiirrr!!! Sevgilim,hayatım kadar başınıza taş düşsün buda iki olsun ve Derin Allah aşkına şu dişlerinin arasında konuşma yapma çok felaket gıcık itici oluyorsun buda üç!!!
Rozalia Bawer
Rozalia Bawer Dag geleden
Allah bizi Volkan gibilerinden korusun .
Yasemin Kocadag
Yasemin Kocadag Dag geleden
Eski bolumi izlemeyip es gectim 🙄
Ceren leyiz
Ceren leyiz Dag geleden
O zamanlar asya nın opposu yokmuş tabi
Büşra Kılıç
Büşra Kılıç 2 dagen geleden
1:02:00 Avrasya hastanesi yazısı peki
Patrizia Rami
Patrizia Rami 2 dagen geleden
kötü son .... yazık
Sueda Altın
Sueda Altın 2 dagen geleden
51:46
Eda Ozturk
Eda Ozturk 2 dagen geleden
Hiçbir deniz ateşi söndürmeye yetmez diyor bogulursan görürsün ateşi 🤭🤭
Yiğit
Yiğit 2 dagen geleden
Volkan da resmen karaktersizlik örneği pes …
Şenol Sabancı
Şenol Sabancı 2 dagen geleden
Şu efektleri artik daha gercekci yapmamiz lazim
Maysa Ilmuradova
Maysa Ilmuradova 2 dagen geleden
Umarım Derin geberer Asya kurtulur 😌
Şenol Sabancı
Şenol Sabancı 2 dagen geleden
Derine kizarken bir anda Volkanin derini bu hale getirdigini anlamis olsuk
Ela Kanmaz
Ela Kanmaz 2 dagen geleden
Bu romanın son cümlesini ben yazıcam..
Tonguç Akademi
Tonguç Akademi 2 dagen geleden
51:25volkan burada derine dokunmaya çalışıyor 😲
Özlem Utanır
Özlem Utanır 2 dagen geleden
Derinle Volkanın ilk muhabbetlerine bakın , bence Derin abazalık yapmış. Adama göz devirmeler sürekli kikirdemeler… Belki de Derini sevmediğim için öyle gördüm ama bence Derin Volkanın peşinde koşturmuş gibi.
Doğan Doğan
Doğan Doğan 2 dagen geleden
Volkan adam yaaa adam ❤️
Ceylin Başkan
Ceylin Başkan 13 uur geleden
Evet adam , iki kadını birden idare etmeye çalışıp ikisinin de hayatını mahveden bir adam
Maysa Ilmuradova
Maysa Ilmuradova 2 dagen geleden
Kahve içerken tanışma aşamasında olan sizli bizli konuşan Volkanla Derin. Arabaya biner binmez resmiyet ortadan kalktı
Nuriye Bulus
Nuriye Bulus 2 dagen geleden
Derinde kendine göre haklı valla ...
MelSer Dönmez
MelSer Dönmez 2 dagen geleden
Sıkıldım
Kardelen Çiçeği
Kardelen Çiçeği 2 dagen geleden
Volkan bu kadar omurgasizmiydin sen be keşke uçurumdan sen ucsaydin da ikiside kurtulsaydi senden😡😡😡
veifü ni
veifü ni 2 dagen geleden
çok kötü oyunculuk ya . Derin karakteri ağlamasın sinirlenmesin lütfen ölsün bence de artık. çok rahatsız edici mimikler dişler burun üstüne yıkılan duygu yoğunluğu oluşan kırışıklık. offf bakamadım cidden gözlerim kendiliğinden sahne atlamak istiyor yani.
zeze zeze
zeze zeze 2 dagen geleden
Müge anlı her zaman derki : tanıştığınız adamın nüfus cüzdanını alın bi bakın hemen inanmayın derinde baksaydi evli olduğunu baştan öğrenirdi
Eda Unlu
Eda Unlu 2 dagen geleden
derinin ilkbasta sucuk yokmus
Eda Unlu
Eda Unlu 15 uur geleden
@zeynep tabiyki ama sucun en butugu volkan ben kagit uzerinde evliyim diyo sevdigi halde sevmiyorum diyo kiz gondermiyo ben evli bi kadinin yuvasini yikmak istemiyorum diyo volkan ben sevmiyorum diyo tabi oda suclu en byuk suc volkanda
zeynep
zeynep 23 uur geleden
Evet ama sonradan suçu oldu evli olduğunu bilip hâlâ sevgili olmaya devam etti
Cebirhan Turgut
Cebirhan Turgut 2 dagen geleden
İzledikçe aldatma volkan aldatma diye çok diledim, yazık böyle sonlara
Hilal Şahin
Hilal Şahin 2 dagen geleden
Yeni sezon erken başlasa ne olur:/
Her şey dahil
Her şey dahil 2 dagen geleden
Volkanın en sonda Asyaaaa diye bağırması bi bana mı komik geldi 😂😂😂😂 kerimcan durmaz dublaj yapmış gibi bişey olmuş😂
Anabibi Saparbayeva
Anabibi Saparbayeva 2 dagen geleden
Hep kadinlar değil hep erkekler suçlu yuva yikan kadin falan diyorlarda amma bu hayata volkan gibi erkekler çok karimla mutlu ilişkim yok boşancam bilmem ne böyle erkekler kadinlarni hayatini mahf ederler
Emine KARA
Emine KARA 2 dagen geleden
Erkekler karşılarına biri çıkana kadar eşleri ölür biraz para bulup biti kanlanınca heycan ararlar
Suman Satorova
Suman Satorova 2 dagen geleden
Tek kelımeyle mükemmel 🙏🏻🙏🏻🙏🏻hepınıze emegınıze sağlık
İsa Çiftçi
İsa Çiftçi 2 dagen geleden
Erkekleri anlamak gerçekten zor karısıyla bu kadar düzgün ve sevgi dolu bir ilişkisi varkende aldatıyorsa olmayanlar ne yapsın
Hava Karcı
Hava Karcı 2 dagen geleden
Açıkçası Volkan ile derinin nasıl tanıştığını merak ediyordum.. iyi oldu bu bölüm bence 😂
purzanes mendoza
purzanes mendoza 2 dagen geleden
Volkan benimle evlenmeliydi.. ona gerçek aşkı, sevgiyi öğreteceğim! Nfhnfhnjdnjdnjndkmd
No Name
No Name 2 dagen geleden
Hep Suçlu Volkan😡😡😡😡
Zirvede Çamaşır asan kadın
Karısı ile nerdeyse hiç öpüşmüyorlar
Zirvede Çamaşır asan kadın
Bayadır çektikleri en iyi bölüm bence
Senanur Gezmiş
Senanur Gezmiş 2 dagen geleden
Asya oraya gidene kadar niye el frenini çekmiyo ?!?
Zehranur Şanver
Zehranur Şanver 2 dagen geleden
Harika final
Melek Köse
Melek Köse 2 dagen geleden
Kıza bak,evlenmeden yattı resmen🙄🙄Kendini baştan mAhvetti yazıkk,böyle kim bilir ne çok kız var,çok üzücü gerçekten🙃🙃
Aslı Ramas
Aslı Ramas 2 dagen geleden
Beş sene önce ama derinin telefonu iPhone 11 😅😅😅
galata prensesi
galata prensesi 2 dagen geleden
Derin enerjik olmayı biraz abartmış sanki
Burhan Altıntop
Burhan Altıntop 3 dagen geleden
Volkan yüzüğünü ve saatini ilk defa güya unuttuğu için takmamış bence volkan her şehir dışına çıktığında Asya’yı aldatıyordu.Çünkü çok kolay ve vicdan yapmadan gülebiliyor ilk kez olsa insan hiç mi vicdan yapmaz?Bu derin de tek gecelik olacaktı aynı şehirde olunca yemedi. Dip not belki Derin’i bile başkasıyla aldatmıştır.
Tunakuşu
Tunakuşu 3 dagen geleden
Madem aldattın bari aldattigin kadını mutlu et. Allah kimseyi yaptığı hatayı evladından çıkarmasın